• Eva

    In Romania de azi nu mai sunt multe de scris iar cand viata iti da o lovitura cum a primit Eva, un pui de fetita de numai 4 ani care a aflat ca trebuie sa nu mai mearga la gradinita ci sa tina piept unei boli nemiloase. Eva Maria a fost diagnosticată cu LEUCEMIE ACUTA LIMFOBLASTICA tip L1.

    "Mă numesc EVA MARIA şi am 4 ani. Sunt o fetiţă blondă cu ochii ca murele şi sunt foarte veselă. Primele trei aniversări le-am trăit împreună cu cei care mă iubesc: mama, tata, Radu - fratele meu, şi cu bunicii. Pe 27 ianuarie, am împlinit 4 ani, dar cei care sunt acum cu mine sunt oameni necunoscuţi. Sunt îmbrăcaţi în halate albe şi vorbesc despre mine cu nişte cuvinte pe care nu le înţeleg. Lângă mine sunt şi mama, şi tata. Mă privesc cu dragoste, mă răsfaţă, parcă mai mult ca de obicei, dar şi ei vorbesc despre ceva ce nu înţeleg - spun că sunt grav bolnavă. LEUCEMIE ACUTĂ LIMFOBLASTICĂ tip L1 - acesta este diagnosticul meu", aşa începe povestea Evei, spusă pe site-ul în care părinţii ei cer ajutor pentru ca fiica lor să poată să trăiască.

    Mai multe decat spun imaginile de mai sus nu sunt de spus. Doar ca donatii se pot face in urmatoarele conturi:
    Transfer bancar in conturile:
    BRD - LEI
    RO12BRDE426SV42546784260
    Titular: Grigorescu Cezar
    CNP: 1680315463070
    Sucursala: BRD Ag. Mosilor

    BRD - EURO
    RO04BRDE426SV42546944260
    Titular: Grigorescu Cezar
    CNP: 1680315463070
    Sucursala: BRD Ag. Mosilor
    Cod SWIFT: BRDEROBU

    Prin telefon:
    (numere apelabile numai din reteaua romtelecom)
    0900 900 082 - 2 EURO/apel
    0900 900 086 - 6 EURO/apel
    0900 900 084 - 8 EURO/apel

    0 pareri → Eva

    Trimiteți un comentariu